سر درب چیست؟

سر درب ها پوششی برای درب های حیاط ، ورودی ها یا درب های کرکره برقی ، در ماشین رو و … میباشد که جهت حفظ درب در مقابل عوامل محیطی مانند بارندگی و آفتاب که به مرور در رنگ و کیفیت درب تاثیر منفی دارند بکار میرود.

سر درب ورودی حیاط

سر درب مناسب برای حیاط آپارتمان و ویلا

یکی از مهمترین عوامل زیبایی منازل مسکونی قراردادن انواع سردرب و تاج برای درب ورودی ساختمان می باشد.

سر درب ها نمای بسیار زیبایی به خانه میدهند و علاوه بر جلوگیری از ریزش باران در منطقه مورد نظر باعث بروز امنیت نیز می شوند.

شرکت مهارت پدیده با استفاده از ورق سفال،  پلی کربنات، ورق پلی گلاس، ورق اکریلیک و نورگیر حبابی زیباترین سردرب ها را برای مشتریان اجرا می کند که علاوه بر زیبایی نورگیر حیاط ساختمان نیز کم نمی شود.

مزایای سر درب ورودی

نصب سردر بروی درب های حیاط یا در ورودی و درب پارکینگ میتواند از نفوذ بارندگی ها و برخورد عوامل خارجی با خود درب و ایجاد پوسیدگی و رنگ پریدگی در جلوگیری کند و درب دارای ماندگاری طولانی تری میشود .

اجرای سردرب بجز حفظ درب ، ساختمان را از نمای ظاهری بسیار شیک و زیبایی برخوردار میکند و به نمای کلی ساختمان رنگ و رویی بهتر میبخشد .

سردرب ویلایی
سر درب ورودی حیاط
سر درب ورودی

 

هزینه و قیمت اجرای سر درب ویلا

اگر در حال ساخت خانه یا ویلا هستید ومی خواهید برای طرح سر درب منزل تان تجدید نظر کنید و به دنبال افراد خبره ومتخصص هستید، شرکت آترین سازه از ایده ی اولیه گرفته تا آخرین قدم اجرا در کنار شما هست و با به کارگیری نیروهای حرفه ای و سابقه ی اجرایی خود تمامی طرح ها و مدل های سردرب مد نظر شما را اجرا می نماید.
 
سردرب ها در انواع مختلف و طراحی های گوناگون بر اساس نقشه محل ارائه می گردند. جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.
 

کار را به کاردان بسپارید؛ گروه آترین سازه با بیش از یک دهه سابق درخشان در ساخت و اجرای سقف شیروانی، آلاچیق، سقف ویلا، خرپا، سردرب، سوله و با به کارگیری افراد متخصص و مجرب آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی در کوتاه ترین زمان میباشد.