معرفی انواع پوشش سقف شیبدار

سقف یکی از عناصر مهم و کلیدی در نمای همه ساختمان ها به شمار می آید که علاوه بر مسئله استحکام، جنبه زیبایی و تزیینی نیز دارد، به همین خاطر یکی از اصلی ترین اجزاء ساختمان محسوب می‌شود. یکی از متداول ترین و رایج ترین راه ها برای پوشش دهی سقف ساختمان های مختلف، استفاده از انواع پوشش سقف شیبدار می باشد. استفاده از سقف های شیبدار، جذابیت و زیبایی خاصی به نمای خارجی ساختمان ها می بخشد. یکی از نکات قابل توجه در هنگام تهیه این نوع سقف، مواد و مصالح به کار برده شده در آن است که باید این مورد دقت و توجه زیادی داشته باشید. سقف به عنوان یک لایه محافظ در برابر عوامل محیطی و طبیعی از سایر اجزای ساختمان حفاظت می کند.

همان طور که مشاهده می کنید امروزه، همزمان با تغییر و تحول در عرصه دکوراسیون داخلی ساختمان ها،نمای بیرونی و از جمله سقف ساختمان نیز مورد توجه مهندسان و معماران ساختمانی قرار گرفته است. آن ها با ارائه طرح انواع پوشش سقف های شیبدار باعث ایجاد تحولی عظیم و شگرف در صنعت ساختمان سازی شده اند.

انواع پوشش سقف شیبدار

 انواع مختلف سقف های شیبدار

اگر به عقب برگشته و نگاهی به گذشته بیندازیم متوجه این می شویم که در گذشته، مکان هایی که میزان بارش برف و باران در آنجا زیاد بوده، برای جلوگیری از نفوذ و نشت آب به داخل منازل، از انواع پوشش سقف های شیبدار استفاده می کردند. اما امروزه به کارگیری و اجرای این سقف ها به قدری متداول و رایج شده که می‌توانیم در نقاط مختلف با اقلیم های آب و هوایی متفاوت این نوع سقف ها را مشاهده کنیم. انواع مختلف سقف های شیبدار، تنوع زیادی در رنگ و طرح دارند و همینطور کیفیت آن ها نیز در مدل های مختلف، فرق می کند. یکی از مسائل مهم در زمینه سقف های شیب دار، نصبشان می باشد. شما می توانید با مراجعه به گروه آترین سازه و واگذاری این کار به ما، از درستی مراحل نصب سقف شیروانی خود اطمینان کامل حاصل کنید.

سقف شیبدار شینگل

این پوشش از ترکیب موادی مانند قیر های پلیمر و گرانول معدنی تهیه می شود. در تهیه و تولید این محصول دقت بالایی صورت می‌گیرد به همین خاطر این نوع سقف در سطح جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است. تنوع در طرح و رنگ بر محبوبیت این محصول افزوده و از خصوصیات منحصر به فرد آن می توان به وزن کم، نصب آسان، و پایدار بودن رنگ و فرم، سازگاری با شرایط جوی مختلف و غیره نام برد. اگر شما در جایی زندگی می کنید که میزان بارش برف و باران در آن کم است، اما می خواهید از سقف های شیبدار در نمای ساختمان خود استفاده کنید، سقف های شینگلی می تواند بهترین انتخاب برای این مناطق باشد. این محصول با سبک و طراحی مدرن و خاصی که دارد، باعث بوجود آمدن زیبایی هر چه تمام در ساختمان شما می شود.

 

 سقف شیبدار طرح سفال

از جمله مزایای این محصول منطبق شدن آن با انواع سازه های ساختمانی است، این محصول به علت صرفه اقتصادی، طول عمر بالا، نصب سریع، تنوع در طرح و رنگ و وزن سبک توانسته توجه طرفداران زیادی را به طرف خود جلب کند. از این نوع ورق به خاطر زیبایی و ماندگاری بالایش برای پوشش سقف آلاچیق ها و ورودی منازل استفاده می‌کنند، طرح های پالرمو و جنوا از پرطرفدارترین انواع پوشش های طرح سفال می باشند. اگر شما می خواهید به زیبایی هرچه بیشتر منزل خود بیافزایید می توانید از میان انواع پوشش های سقف شیبدار، از این نوع استفاده کنید. شما می توانید جهت کسب اطلاع بیشتر به همکاران ما در گروه آترین سازه مراجعه نموده و اطلاعات مورد نظرتان را در این رابطه کسب کنید. گروه آترین سازه با برخورداری از کادری مجرب و پر تلاش آمادگی خود را نسبت به ارائه انواع خدمات سقف های ساختمانی اعلام می‌نماید.

 

سقف های شیبدار دکرا

این پوشش یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین انواع پوشش های سقف شیبدار می باشد. فرایند تولید این محصول شامل ۷ مرحله است، سقف دکرا از ورق های الوزینک تولید می شود که در طی مراحل فرآیند تولید مواد دیگری نیز با آن ترکیب می شود. این محصول به علت مقاومت بالا در برابر نور مستقیم، وزش باد، وزن بسیار کم خاصیت، ضد حریق، عدم ترک خوردگی، ضد رطوبت و نرم بودن، می تواند انتخاب مناسبی برای اجرای سقف ساختمان مورد نظر شما باشد.

 

سقف شیروانی آندوویلا

این محصول ساخت کشور فرانسه است. ماده اولیه و پایه اصلی آن ،سلولز و بتن مخصوص می باشد. امروزه این محصول در انواع طرح و رنگ های مختلف به بازار ارائه می شود. اگر شما از طرح و مدل این ورق ها خوشتان آمده می توانید از این محصول در انواع ساختمان ‌ها از قبیل مسکونی، تجاری، کارخانجات، انبارها و غیره استفاده کنید. از ویژگی‌ های این محصول می ‌توان به قیمت مناسب آن، وزن پایین، عایق صوت، تحمل بار زیاد و سازگاری با محیط زیست اشاره نمود. اگر در انتخاب نوع سقف ساختمان خود دچار تردید و شک شده اید، می توانید از تجربه و مشاوره‌های تخصصی کارشناسان گروه آترین سازه در رابطه با انواع پوشش های سقف شیبدار استفاده نمائید.

 

 سقف شیروانی سفال طبرستان

پوشش سقف سفال طبرستان در انواع مدل های فولادی، آلومینیومی، سیمانی و پنبه کوهی به صورت شیب های یک طرفه، دوطرفه و دندان دار در انواع ساختمان های تجاری، مسکونی، آلاچیق ها و سردر ورودی منازل قابل اجرا می باشد. این محصول با تنوع رنگی بالا، استحکام زیاد، سازگاری مناسب با محیط زیست و خاصیت ضد رطوبت ایجاد نمایی زیبا و مقاوم، چشم بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. مواد اولیه ای که در ساخت این محصول استفاده می شود، خاک رس، روی و ترکیبات مواد دیگر می باشد.

 

سقف شیروانی سنگ ریزه ای

 

 

اجرای انواع سقف ویلا توسط گروه آترین سازه

اجرای انواع سقف شیبدار

اجرای انواع سقف شیبدار

گروه آترین سازه یکی از گروه های فعال در زمینه خرید و فروش مصالح شیروانی می باشد. این گروه با بهره مندی از کادر اجرایی ماهر و با تجربه می تواند شما را در انتخاب طرح و نوع و اجرای انواع پوشش های سقف شیروانی راهنمایی کرده و در کم ترین زمان ممکن با هزینه ای مناسب مراحل نصب سقف شیروانی را برای شما عزیزان انجام دهد.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید: