خرید و فروش انواع مصالح شیروانی در آترین سازه

خرید و فروش انواع مصالح شیروانی در گذشته بیشتر در مناطقی با آب و هوای خاص صورت می گرفت اما این روزها به علت آسانی اجرا، نصب راحت و همچنین جنبه های تزیینی این نوع سقف، در همه مناطق رونق گرفته است. سقف های شیروانی از مواد و مصالح مختلفی ساخته شده اند که هر کدام از این مصالح مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. باید توجه داشته باشیم که سقف ها همواره تاثیر زیادی در زیبا سازی جلوه ساختمان دارند و می توان گفت سقف های شیب دار نیز یکی از عناصر زیبا سازی سقف ساختمان هستند. گاهی ممکن است به دلیل رنگ و تنوع های زیاد، در انتخاب صحیح سقف شیب دار دچار مشکل شوید. در این صورت می توانید با خاطری آسوده کارتان را به گروه آترین سازه واگذار کنید.

خرید و فروش مصالح شیروانی

تیم آترین سازه از آغاز تا پایان کار باکیفیت در کنار شما خواهند بود. همچنین به راحتی می توانید در زمینه خرید یا فروش انواع مصالح سقف شیروانی به صورت عمده و خرده فروشی با ما همکاری کنید.

 

انواع تایل ها و ورق شیروانی

با گذشت زمان انواع مختلفی از تایل ها و ورق ها برای استفاده در سقف شیروانی ایجاد شده اند، کاربری هر کدام از این ورق ها متفاوت است و فرق می کند. بعنوان مثال کاربری این سقف ها در ساختمان های ویلایی، مسکونی، ورزشی، صنعتی، دامداری و غیره با هم متفاوت است. گروه آترین سازه با برخورداری از جدید ترین ابزار های موجود در بازار، جهت تولید انواع مصالح سقف های شیروانی و خرید و فروش مصالح شیروانی، آماده گی خود را جهت ارائه خدمات به شما مشتریان محترم اعلام می کند.

ورق های شیبدار شیروانی در مکان های مختلفی از جمله سقف منزل، ویلاها، ورودی پارکینگ ها، سوله آلاچیق ها و همچنین سر در ورودی منزل بکار گرفته می شوند. ورق های مورد استفاده در سقف های شیروانی به دو دسته فرم سفال و شادویم تقسیم می‌شوند.

فروش ورق طرح سفال

فروش ورق طرح سفال

زمان های گذشته در ایران از سقف های شیروانی طرح سفال استفاده می کردند، سقف های شیروانی طرح سفال به دلیل وزن بالا و نصب سختی که دارند امروزه کاربرد و  استفاده از آن ها نسبت به گذشته کمتر شده؛ امروزه ورق های طرح سفال هم برای سقف های شیروانی مورد استفاده قرار می گیرند و با اینکه از سفال خیلی سبک تر اند، اما در مقایسه با زیبایی و جلوه خاص سفال، قابل مقایسه نیستند.

مزایای ورق طرح سفال

  • جلوه و ظاهری سنتی و فوق العاده
  • مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف
  • عبور آب به جهت های هدایت شده و عدم ایستایی آب در محل

معایب ورق طرح سفال

  • احتیاج به نصب تخصصی دارند
  • وزن آن ها خیلی سنگین می باشند
  • نگهداری آنها سخت است
  • گاهی ممکن است بشکند
  • تغییر در رنگ و شکل ظاهری با گذشت زمان
  • تنوع نسبتاً کم در طرح و مدل

 

ورق شیروانی فلزی

این سبک پوشش، مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارند از جمله ویژگی های این پوشش فلزی این است که نصب آن بسیار ساده و راحت است و همچنین وزن سبکی دارند. جنس این نوع ورقه ها بیشتر از آلومینیوم، استیل و روی می باشد و همه این ورقه ها خاصیت بازیافت پذیری دارند.

 

فروش ورق شینگل آسفالتی

ورق شینگل آسفالتی

این نوع سقف در بین تمام مردم جهان طرفداران زیادی دارد، یکی از علت‌ های محبوبیت بالای این سقف، تنوع زیاد در طرح و مدل های آن می باشد. به علت وجود طیف رنگ های مختلف در این نوع سقف، صرفه اقتصادی، نصب ساده و آسان و طول عمر بسیار بالا، سقف های شیروانی برای اجرا در انواع شرایط آب و هوایی مختلف مناسب می باشند. از جمله معایب این سقف این است که تولید داخلی ندارد، بنابراین پرداخت کلیه هزینه ها بر عهده خود مشتری می باشد.

شرکت های غیر قانونی و غیر مجاز با ساخت و عرضه محصولات بدون کیفیت دسترسی به جنس با کیفیت را برای مشتری ها با مشکل مواجه کردند اما شما می توانید با اطمینان کامل از کیفیت محصولات گروه آترین سازه، در رابطه با خرید مصالح شیروانی به این گروه مراجعه کنید.

 

ورق های شیروانی لمبه

این نوع از ورق ها جزو ظریف ترین نوع ورق های شیروانی می باشند که در سه نوع مختلف گالوانیزه، روغنی و آلومینیومی موجود هستند. از این نوع ورق در مکان هایی مثل سقف شیروانی، سقف داخلی ساختمان و پوشش دیوارها استفاده می کنند.

 

خرید ورق سنگریزه ای

ورق دکرا سنگریزه ای

سقف های شیب دار با پوشش سنگی برای مکان های منحصربه فرد و چشمنواز بسیار ایده آل است. پوشش سنگی از انرژی بالایی برخوردار است، در ایران استفاده از این نوع پوشش بسیار کم دیده می شود، چون واردات این محصول به علت وزن زیاد و هزینه هایی که در بر دارد مشکل است. بکارگیری رنگ های مختلف و متنوع در این پوشش با ترکیبی خاص ،می‌تواند زیبایی های بینظیری به ساختمان بدهد.

 

مزایای ورق سنگریزه ای

  • مقاومت و دوام بالا
  • مقاومت بالا در برابر آتش سوزی

معایب ورق سنگریزه ای

  • هزینه‌ های سنگین نصب
  • نیاز به فرم و سازه برای نصب
  • وجود محصولات مشابه و بی کیفیت

 

ورق شیروانی فایبرگلاس

این نوع ورق در طرح ها و رنگ های زیبا و متنوعی موجود است، مانند طرح صاف، ذوزنقه، موج های سینوسی و غیره. این ورق ها کاربری‌ های مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده در محیط های صنعتی
  • پوششی برای محیط های عمومی مثل ایستگاه، اسکله و معابر پیاده
  • کاربرد های مختلف دیگری از جمله استفاده در گلخانه ها، پارک ها، هتل ها و مناطق تفریحی و غیره.

سقف های  شیب دار چوبی

سقف شیروانی چوبی

چوب به عنوانی یکی از مصالحی بود که برای پوشش سقف بسیار مورد توجه قرار می گرفت، اما گذر زنمان و پیشرفت علم و تکنولوژی، تنوع و ایده های ساخت سقف خانه ها را با تحولاتی روبرو کرد. هر چند که پیشینیان از پوشش های چوبی برای سقف بسیار استفاده می کردند اما کم و بیش هنوز در برخی مناطق استفاده از این نوع سقف ها همچنان مورد توجه است. سقف های چوبی شیبدار در دو نوع سنتی و مدرن موجود هستند. مدل سنتی آن در روستاها به وفور قابل مشاهده است، این روش بیشتر بدلیل دسترسی آسان به چوب در بین روستاییان مورد استقبال قرارگرفته است.

در روش مدرن به دو صورت از پوشش چوب استفاده می شود، سقف های شیبدار چوبی شینگلی و برش خورده. یکی از نقاط ضعف این پوشش عدم مقاومت آن در برابر آتش سوزی و حریق می باشد، اما امروزه با افزودن فرآورده ها و افزودنی ها به این پوشش تا حدودی توانسته اند این نقطه ضعف را کاهش دهند.

مزایای سقف شیب دار چوبی

نما و جلوه این سقف ها بسیار جذاب و خیره کننده است.

معایب سقف شیب دار چوبی

  • تغییر شکل در گذر زمان
  • نفوذ رطوبت
  • عدم مقاومت در برابر آتش سوزی و حریق

 

خرید ورق پی وی سی

 ورق های شیروانی پی وی سی جزو مدرن ترین نوع ورق های مورد استفاده در سقف های شیروانی می باشند. این ورق ها به‌ علت نصب راحت و آسان توانسته اند جایگاه ویژه‌ ای در بین انواع مختلف ورق های سقف های شیروانی کسب کنند. این ورق ها به عنوان یک عایق مقاوم در برابر سرما و گرما عمل می‌کنند و همین طور در برابر ضربه از مقاومت بالایی برخوردار هستند. از این نوع ورق در پوشش دیوارها و سقف های شیروانی و غیره می توان استفاده کرد.

 

با گذشت زمان و پیشرفت صنعت و فناوری برای سقف های شیب دار هم طرح های زیاد و متنوعی ایجاد شده است. از جمله روش های اجرای سقف های شیروانی در ایران می توان به سقف شیب دار یک طرفه، دو طرفه، چند طرفه و یا مخروطی اشاره کرد.

خرید و فروش مصالح سقف شیروانی

کاربرد های تزئینی ورق های شیروانی

  • سقف های شیروانی امروزه علاوه بر جنبه محاغظتی جنبه تزئینی و زینتی هم دارند و در مکان های مختلفی قابل استفاده هستند. می توان گفت یکی از دلایلی که امروزه خرید و فروش سقف های شیروانی افزایش یافته است،کاربرد های مختلف این سقف می باشد. همانطور که می دانید سقف های شیروانی این روزها در طرح ها و رنگ های مختلف و جذاب، در تمام نقاط کشور یافت می شوند به همین علت استفاده های زینتی و تزئینی از سقف های شیروانی روز به روز بیشتر می شود.
  • معمولا در پشت بام هتل ها و برج ها از سقف های شیروانی در رنگ ها و طرح های مختلف برای ایجاد آفتاب گیر های زیبا استفاده کرده و منظره ای چشم نواز و خیره کننده خلق می کنند.
  • در سر در ورودی منازل نیز از سقف های شیروانی برای ایجاد سایه بان و زیبایی بیشتر استفاده می کنند. در هنگام انتخاب رنگ سقف شیروانی، برخی متناسب با رنگ در ورودی و برخی از رنگی مخالف جهت زیبایی بیشتر و جلب توجه استفاده می کنند.
  • در پارک ها نیز آلاچیق های زیبا و متنوعی را مشاهده می کنیم که سقف آن ها معمولا از ورق های شیروانی در طرح ها و رنگ ها ی مختلف ساخته شده است.

 

قیمت ورق شیروانی

قیمت سقف های تک شیب، دو شیب و ساده تقربا در یک رنج قیمت می باشد.  نحوه محاسبه هزینه سقف های شیب دار در این گروه و جاهای دیگر به صورت مترمربع می باشد.

 

گروه آترین سازه یکی از مجموعه های تهیه کننده انواع مصالح ساختمانی با چندین سال سابقه درخشان و تجربه خدمت رسانی در زمینه خرید و فروش انواع مصالح شیروانی، آمادگی خود، نسبت به ارائه مشاوره و راهنمایی به شما عزیزان اعلام می دارد. شما می توانید برای کسب آگاهی از قیمت مصالح سقف شیروانی با ما تماس بگیرید و مناسب ترین قیمت ها و بالا ترین کیفیت ها را از ما بخواهید.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید: