قیمت سقف شیروانی آترین سازه

استفاده از سقف شیروانی تاثیر مثبتی بر زیبایی و نمای ساختمان دارد و بسیار جلب توجه می کند. همچنین مزایای خوبی دارند که محبوبیت این سقف ها را بیشتر کرده است. اگر از سقف شیروانی استفاده کنید در روزهای زمستان  برف و باران به راحتی از روی سقف سرازیر می شود. فضای بیشتری در اختیار خواهید داشت .همچنین قیمت این سقف ها بسیار مناسب است و باعث افزایش قیمت خانه نیز می شود.

گروه آترین سازه یکی از سازنده های معتبر سقف های شیروانی، انواع سقف های شیروانی را با قیمت مناسب به فروش می رساند و علاوه بر آن نصب انواع سقف های شیروانی را متخصصان آترین سازه به عهده می گیرند. در ادامه قصد داریم شما را با قیمت ها و نحوه اجرای اصولی این نوع سقف ها آشنا کنیم.

قیمت سقف شیروانی

انواع سقف های شیروانی

  1. سقف چهار شیب با شیب ملایم
  2. سقف دو شیب با شیب زیاد
  3. تک شیب

 

انواع ورق سقف شیروانی

سفال طبرستان، طرح سفال، شینگل، ایرانیت، اندولین، دکرا و غیره

 

در واقع سقف های شیروانی بر اساس جنس مصالح شیروانی مشخص می شوند که وابسته به نقاط ضعف و قوت معرفی شده برای هر کدام از انواع سقف شیروانی و متناسب با موقعیت جغرافیایی، نصب شیروانی توسط متخصصین ما در گروه آترین سازه انجام می شود

 

قیمت سقف شیروانی

هزینه اجرا و دستمزد های شیروانی متفاوت است و نمی توان قیمت مشخص و دقیقی قبل از اجرای کار به متقاضی ارائه داد. قیمت سقف شیروانی بر اساس متریال استفاده شده درسقف و طراحی سازه و زوایای معین شده برای قسمت های مختلف آن و مساحت بنای مورد نظر محاسبه می شود. اگر طراحی و اجرای سقف شیروانی توسط  متخصصین و باتجربه آترین سازه صورت بگیرد هزینه اجرای سقف کمتر خواهد بود چرا که این افراد با داشتن تجربه و دانش کافی در این زمینه و استفاده بهینه از مصالح و متریال، متناسب با محیط و شرایط جغرافیایی، طول عمر سازه را افزایش می دهند و هزینه ها را به حداقل می رسانند.

نحوه محاسبه قیمت سقف های شیبدار و شیروانی  به صورت متر مربع می باشد که سطح انجام شده کار که طول در عرض سطح نما و لمبه یا دامپا و پوشش سقف ضرب شده و با هم جمع می شود و مجموع آنها در مبلغ پایه که در قرارداد مورد توافق قرار گرفته  جهت اجرا ضرب شده و هزینه تمام شده کار مورد قرارداد بدست می‌آید.

قیمت نصب انواع سقف شیبدار  با توجه به نوسانات قیمت مصالح متغیر می باشد و همچنین بستگی به مصالح بکار رفته از قبیل اندولین ، اندوویلا ، ورق شیروانی ، ورق طرح سفال ، دکرا، سفال طبرستان و غیره دارد ولی ما به شما تضمین می دهیم پایین ترین قیمت تمام شده را برای شما محاسبه کنیم.

هزینه اجرا سقف شیروانی

کاربرد سقف شیروانی

سقف شیروانی را می توان در اکثر مناطق و ساختمان ها بکاربرد و زیبایی خاصی به بنا و ظاهر محله و شهر بخشید. معمولا از سقف های شیب دار برای مناطق پر باران مانند شمال کشور بیشتر استفاده می شود. اما به دلیل زیبایی و مزیت های این سقف، امروزه در اکثر مناطق متقاضیان زیادی پیداکرده. سقف شیروانی برای ویلا ها، ساختمان های مسکونی، پارکینگ، مغازه ها و غیره قابل اجرا می باشد. این سقف ها برای مناطقی که باد های شدیدی را در طول سال تجربه می کنند زیاد توصیه نمی شود. اما برای سایر مناطق متناسب با موقعیت جغرافیایی و شرایط جوی، اگر از متریال مناسب استفاده شود و توسط افراد باتجربه و متخصص اجرا شود هیچ مشکلی بوجود نخواهد آمد.

گروه آترین سازه با استفاده از مصالح مرغوب و رعایت استاندارد های لازم بهترین و با کیفیت ترین انواع شیروانی را تولید می کند. همچنین نصب و اجرای انواع سقف های شیروانی را متخصصین با تجربه ما با کیفیت تضمین شده به عهده می گیرند.

 

به علت نوسانات بازار جهت دریافت قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید: